اکثر ما موقع خرید ساعت فروشنده می گوید ضدآب می باشد. ولی باید با رعایت از آن استفاده کنید و در حد شستشو دست یا وضو آن را در دست داشته باشید.

شستن ساعت مچی با آب مگه میشه!؟

 

اکثر ما موقع خرید ساعت فروشنده می گوید ضدآب می باشد. ولی باید با رعایت از آن استفاده کنید و در حد شستشو دست یا وضو آن را در دست داشته باشید. اما امروز می خواهیم درباره ی شستن کامل ساعت با شما صحبت کنیم و آیا ممکن است چنین کاری را با ساعت مجی خود انجام داد.

قبل از پرس کردن شیشه های ساعت در کارخانه ها در بین شیشه یک واشر سفید رنگ در بین ساعت ها وجود دارد و جلوگیری می کند که آب داخل ساعت نرود ولی این واشر به مروز زمان از بین می رود.

اگر می خواهید ساعتتان سالم بماند باید از لحاظ تمیز کاری بسیار رعایت کنید.

نحوه تمیز کردن ساعت

 

اغلب افراد زیاد به تمیز کردن ساعت مچی خود توجه نمی کنند که این باعث می شود که جرم و کثیفی زیادی بر روی ساعت بنشیند. اما برای تمیز کردن ساعت نیاز نیست که آن را با کف یا صابون و مستقیم جلوی آب بشوریم.

برای پاک کردن ساعت نیاز است که یک دستمال بسیار لطیف که کمی آنرا خیس کنید و به دست و شیشه ساعت بزنید و به آرامی آن را تمیز کنید.

این کار را در طول هفته دو بار انجام بدید که ساعت سالم بماند.

 

چگونه ساعت ضدآب را تشخیص بدهیم؟

برای تشخیص ساعت ضدآب باید به نکات و ویژگی های که در آن به کار رفته است توجه کنید و قبل از خرید ساعت کاملا مطلع شوید. اکثر ساعت ضدآب دارای شیشه کریستال معدنی و کیفت ضخامت بسیار بالایی دارند.

 

خرید و سفارش از ساعت تیک

بهترین سایت های فروشگاهی در کشور ایران برای فروش ساعت سایت دیجی کالا ساعت تیک کنز واچ می باشند.

جهت خرید و سفارش ساعت سایت ساعت تیک بهترین و اورجینال ترین ساعت مچی های زنانه و مردانه به همراه تخفیف استثنایی و کارت گارانتی به مشتریان عزیز و ارجمند می دهد.