از روش های درمان ریزش ابرو می‌توان به درمان‌های خانگی اشاره نمود. استفاده از انواع روغن‌ها از جمله؛ روغن نارگیل، زیتون، آوواکادو، فندق، رزماری، کرچک یکی از روش‌ها برای درمان ریزش ابرو است.

درمان فوری ریزش ابرو

درمان ریزش ابرو یکی از مهم‌ترین نکات است که این روزها به شدت مورد توجه قرار گرفته است. یکی از اصلی‌‎ترین عوارض کرونا افزایش میزان ریزش ابرو و مو بوده. حال که این دوران تمام شده است این عارضه همچنان در برخی افراد وجود دارد. اغلب خانم‌ها نیز به دنبال روشی قطعی برای درمان ریزش ابروهای خود هستند. چرا که ابرو همیشه به عنوان پادشاه صورت معرفی شده و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دارد. اگر شما هم دچار ریزش ابرو شده اید، پیشنهاد می‌نماییم حتما این مطلب را مطالعه نمایید.

از روش های درمان ریزش ابرو می‌توان به درمان‌های خانگی اشاره نمود. استفاده از انواع روغن‌ها از جمله؛ روغن نارگیل، زیتون، آوواکادو، فندق، رزماری، کرچک یکی از روش‌ها برای درمان ریزش ابرو است. از دیگر روش های موثر در درمان ریزش ابرو می‌توان به استفاده از تخم مرغ، آلوئه ورا، لیمو ترش، وازلین اشاره نمود. همچنین شما عزیزان می‌توانید برای درمان ریزش ابرو خود به پزشک پوست و مو مراجعه نمایید. با مراجعه به پزشک بعد از یافتن علت می‌توانید ریزش ابرو خود را درمان نمایید.

اما اگر به دنبال روش فوری برای درمان ریزش ابرو خود هستید و می‌خواهید ابروهایی زیبا و خوش حالت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از تکنیک‌های آرایش دائم است. آرایش دائم با توجه به اینکه قابلیت پرپشت کردن ابروها را دارد، این روزها به شدت مورد استقبال تمامی خانم‌ها و حتی آقایان قرار گرفته است. در ادامه برای شما عزیزان تمامی تکنیک‌های آرایش دائم را معرفی نموده‌ایم تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

هاشور ابرو طبیعی چگونه انجام می شود؟

هاشور ابرو چیست و کجا خوبه انجام بدهیم؟ هاشور ابرو روشی برای رفع نواقع ابرو و اصلاح فرم آن است. هاشور ابروی طبیعی برای افرادی که ابروهایی کم پشت، خالی و نازک دارند و یا می‌خواهند جای بخیه، زخم و اسکار روی ابرو را از بین ببرند، گزینه مناسبی است. در این روش خطوط بسیار ظریفی در ابروها ایجاد شده است که سبب پرپشت‌تر دیده شدن ابروهای شما می‌شود. نتایج هاشور ابرو جدید نسبت به تاتوهای قدیمی طبیعی‌تر و جذابتر است.

شما می‌توانید با مشاهده عکس هاشور ابرو بعد از یک ماه‎ در مراکز تخصصی و اطلاع از قیمت هاشور ابرو اقدام به رزرو نوبت نمایید. لازم به ذکر است انتخاب بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران به‌منظور جلوگیری از بروز عوارض هاشور ابرو بسیار مهم است. هاشور ابرو به سه روش میکروبلیدینگ ابرو، فیبروز ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو انجام می‌شود. در ادامه انواع روش‌های هاشور زدن را معرفی می‌نماییم؛

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ هاشور ابرو روشی جدید برای اصلاح فرم ابرو و پرپشت نمودن ظاهری ابروهاست. افرادی که ابروهای نامتقارن، کم پشت و نازک دارند می‌توانند با انجام میکروبلیدینگ ابرو، ابروهای مرتب، پرپشت و زیبا داشته باشند. در روش میکرو ابرو، میکروبلیدینگ کار، در ابتدا طراحی ابرو را براساس سلیقه فرد و فرم چهره او انجام می‌دهد. سپس بوسیله قلم میکروبلیدینگ، رنگدانه‌ را در لایه های پوست تزریق می‌کند. در حین کشیدن خطوط میکروبلیدینگ، پیگمنتر باید به فشار دست خود تسلط داشته باشد. چراکه در صورت افزایش فشار دست، به بافت پوست فرد آسیب وارد می‌شود. همچنین در صورت کاهش فشار و کاشت رنگدانه در لایه‌های سطحی پوست، بعد از مدتی ریزش رنگ تاتو اتفاق افتاده و فرد ناچار به ترمیم میکروبلیدینگ ابرو خواهد شد.

از طرفی ظرافت خطوط سبب افزایش کیفیت و ظرافت کار خواهد شد و ظاهری طبیعی‌تر در ابروها مشتری ایجاد می‌کند. بنابراین پیگمنتر باید در اجرای میکروبلیدینگ ابرو، تخصص و مهارت بالایی داشته باشد تا فرد دچار عوارض میکروبلیدینگ ابرو نگردد. از طرفی عدم رعایت نکات مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو نیز می‌تواند در بروز عوارض میکروبلیدینگ ابرو و کاهش ماندگاری و کیفیت تاتو تاثیرگذار باشد. شما می‌توانید با مشاهده گالری تصاویر میکروبلیدینگ ابرو در بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران و اطلاع از قیمت میکروبلیدینگ ابرو نسبت به رزرو نوبت خود اقدام نمایید.

فیبروز ابرو (Eyebrow fibrosis) چیست؟

فیبروز ابرو تکنیک بروز و جدید فرم دهی و رفع نواقص ابرو است که توسط آکادمی فی و آقای برانکو بابیک ابداع شد. روش فیبروز ابرو دخترانه به صورت دستی و با سوزن‌ها و رنگ‌های مخصوص آکادمی فی انجام می‌شود. در طراحی ابرو به روش فیبروز ابرو، براساس نسبت‎های طلایی صورت افراد و قوانین چهارگانه برانکو بابیک انجام می‌گیرد. در این روش نظر مشتری درباره فرم ابرو اهمیت کمتری داشته و طراحی و قرینه سازی ابرو براساس قوانین آکادمی فی انجام می‌گیرد.

رنگ‌های مخصوص میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز، فاقد مواد مضر و فلزات سنگین بوده و به راحتی جذب پوست می‌شوند. همچنین درصورت ریموو تاتو ابرو، قرمزی از خود برجای نگذاشته و به صورت کامل ریموو می‌گردند. شما می‌توانید با مراقبت بعد از فیبروز ابرو، کیفیت نهایی و ماندگاری این تکنیک را افزاش دهید. همچنین با رعایت نکات مراقبت بعد از فیبروز ابرو، از بروز عوارض فیبروز ابرو جلوگیری کنید.

انواع مدل های هاشور ابرو به روش فیبروز

در میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز، مدل‌های مختلفی وجود دارد که افراد براساس فرم صورت و ابروهای خود می‌توانند انتخاب کنند.

مدل هاشور spin-3

در این مدل هاشور ابرو به روش فیبروز که به نام تیغ ماهی نیز شناخته می‌شود، نقطه کانونی هاشور در انتها ابروهاست. تمام قسمت‌های هاشور نیز در جهت انتهایی زده خواهند شد.

مدل هاشور spine-5

در مدل هاشور ابروی آسیایی، نقطه کانونی هاشور در قسمت پایینی ابروها و میان ابتدا و قوس ابرو قرار دارد.

مدل هاشور spine-6

در هاشور ابروی کلاسیک نقطه کانونی هاشور در بخش قوس پایینی ابرو قرار داشته و هاشورها در این سمت زده خواهد شد.

مدل هاشور upper spine

در این مدل هاشور ابرو به روش فیبروز، نقطه کانونی هاشور در بخش بالایی ابروها قرار داشته و هاشورها به سمت بالای ابرو زده خواهند شد.

 

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو هر دو روش‌های هاشور ابرو برای رفع نواقص ابرو و پرپشت‌سازی ابروهاست. این دو روش شاید در روش اجرا شبیه هم باشند اما در طراحی ابرو و ابزار و … متفاوت اند. طراحی ابرو در میکروبلیدینگ ابرو براساس سلیقه مشتری و فرم چهره او انجام می‌شود. اما طراحی ابرو در فیبروز، براساس قوانین آکادمی فی و نسبت‌های طلایی صورت افراد انجام می‌شود. سلیقه افراد در طراحی ابرو به روش فیبروز اهمیت زیادی ندارد. از این رو بسیاری از افراد به انجام میکروبلیدینگ ابرو تمایل بیشتری دارند.

از طرفی در تکنیک فیبروز ابرو از سوزن‌های مخصوص فیبروز استفاده می‌شود که با سوزن‌های میکروبلیدینگ تفاوت دارند. همچنین رنگ‌های مورد استفاده در تکنیک فیبروز با میکرو ابرو متفاوت است. رنگ‌های فی دارای مواد معدنی و فاقد مواد مضر هستند. این رنگ‌ها، جذب بالایی داشته و پس از ریموو قرمزی از خود به جا نمی‌گذارند. شما می‌توانید براساس سلیقه خود یکی از این دو تکنیک را برای پرپشت سازی ابروهای خالی خود انتخاب کنید.