سردار سید کمال هادیانفر گفت: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودرو ساز دنیا در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم خودروساز های داخلی کدام یک را دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروساز ها در این بخش نا ایمن هستند
به گزارش پایگاه خبری مردمی ها ، سردار سید کمال هادیانفر گفت: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودرو ساز دنیا در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم خودروساز های داخلی کدام یک را دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروساز ها در این بخش نا ایمن هستند.
به نوشته باشگاه خبرنگاران، به گفته رئیس پلیس راهور در حوزه قوانین و مقررات هیچ یک از این قوانین بازدارنده نیست که باید در این بخش اقدامات مناسبی صورت بگیرد.
او می گوید: سالانه ۳۰۰ هزار مجروح در تصادفات و ۱۷ هزار کشته داریم که ۵۰۴ میلیارد تومان هزینه مستقیم و غیر مستقیم دارد. بنابراین اگر در این حوزه دولت کمک کند مانند سودی است که به کشور باز می گردد.
هادیانفر درباره اربعین گفت: بیشترین تصادفات در این بخش مربوط به نداشتن راه های جدا شونده، خستگی و خواب آلودگی بوده است. امسال بیش از ۲ میلیون نفر تاکنون برای اربعین ثبت نام کرده اند که پيش بينی شده که امسال ۹ روز قبل از اربعین این سفرها شروع می شود . بنابراین باید مدیریت زمان داشته باشیم . ۳ مرز مهران، چذابه و شلمچه بیشترین تردد را خواهد داشت که ۶۵ درصد آن از مرز مهران خواهد بود.
او گفت: در شهریور بیشترین تصادفات را خواهیم داشت و از ۱۵ شهریور سفرهای پایانی مردم شروع می شود و بیشترین مسیرهای پر تردد هم برای خراسان رضوی ، گیلان و مازندران خواهد بود