کردان منطقه ای محبوب و لاکچری است که فاصله ای یک ساعته با تهران دارد و دیگر لازم نیست برای رفتن به سفر، چندین ساعت در ترافیکه طاقت فرسا معطل شوید.

۵ نکته بسیار مهم پیش از خرید ویلا در کردان که باید بدانید!

 

کردان منطقه ای محبوب و لاکچری است که فاصله ای یک ساعته با تهران دارد و دیگر لازم نیست برای رفتن به سفر، چندین ساعت در ترافیکه طاقت فرسا معطل شوید. پیش از اینکه برای خرید ویلا در کردان اقدام نمایید ، می بایست به چندین نکته توجه کنید که در ادامه به شما خواهیم گفت تا در مواقع خرید دچار مشکل نشوید.

هدف از خرید ویلا در کردان چیست؟

 

یکی از نکات مهم و قابل توجه پیش از اینکه ویلایی خریداری کنید این است که ، شما میخواهید برای تفریح و خوش گذرانی کنار خوانوادتان چند روزی را در منطقه ای خوش آب و هوا و زیبا سپری کنید ، یا اینکه میخواهید از طریق سرمایه گذاری و خرید و فروش به در آمد مختصری برسید؟ پس اگر قصد شما فقط تفریح است باید ویلایی در منطقه ای با امکانات عالی و کامل خریداری کنید تا برای خریدن وسیله ای یا حتی رفتن به مکان عمومی ، به بیرون منطقه نروید. ولی اگر میخواهید سرمایه گذاری کنید ، باید روی مناطقی فوکوس کنید که در حال پیشرفت وهمچنین روز به روز درحال افزایش قیمت هستند که در این بابت تیم زاویلا با مشاوره رایگان و فوق العاده حرفه ای به شما کمک خواهند کرد .

کدام منطقه از کردان مناسب خرید ویلا با بودجه پایین میباشد

در صورتی که بودجه پایینی دارید و قصد خرید یک ویلای نقدی را دارید پیشنهاد منطقه سهیلیه کرج میباشد.همانطور که میدانید سهیلیه منطقه‌ای جذاب و پرطرفدار بوده که به واسطه نزدیکی به تهران و سرسبزی متقاضیان زیاد داشته است. به دلیل دارا بودن شهرک های ویلایی گسترده در منطقه سهیلیه قیمت ویلا درحد۳۰۰ متر در سهیلیه از ۲ میلیارد حداقل قیمت خواهد داشت. که در بعضی روستاها این قیمت بالاتر می باشد. مثلاً در سنقرآباد سهیلیه قیمت ویلا ۳۰۰ متری بالاتر از ۲ میلیارد می باشد. اما در برخی مناطق ویلایی مانند کوروش یا محمودیه قیمت خرید ویلا درحد۳۰۰ متر کمتر از ۲ میلیارد تومان قیمت خواهد داشت.

امنیت

نکته دوم و بسیار حائز اهمیت که باید به آن توجه ویژه شود ، امنیت منطقه ای است که در آن ویلا خریداری کرده اید. درحال حاضر همانطور که میدانید سرقت از منازل بسیار بالا رفته و اگر کمی بی احتیاطی کنید ، ضرر های چند میلیونی در انتظار شما خواهد بود و یحتمل این موضوع برای شما خوشایند نیست. بسیاری از مشاورین املاک به دلیل اینکه به درآمد برسند ، شما را راجب بسیاری از مسائل آگاه نمیکنند و بعد از خرید دچار مشکل و ضرر میشوید.

سند دار بودن ویلاها

اطلاع از صحت و واقعی بودن سند قابل توجه است که بعد از خرید درگیر دادگاه نشوید. شما باید به صورت رسمی متوجه شوید که سند معتبر است یا خیر و همچنین جدا از اعتبار سند ، می بایست از مدارکی همچون : پایان کار ، مدارک ویلا ، مجوز ساخت و … به صورت قانونی مطلع شوید. پیشنهاد ما سایت زاویلا است که با آدرس zavilla.ir میتوانید وارد شوید و برای مشورت گرفتن از مشاورین مجرب آن بهرمند شوید. مطمئن باشید مشاورین ، با حوصله و آگاهی بالا در حوزه ملک شمارا یاری خواهند کرد.

طراحی داخلی و نمای ویلا

پیش از خرید ویلا در کردان شما باید به سبک و طراحی های ویلا توجه کنید تا به شما حس آرامش بدهد که افراد زیادی از کنار آن به سادگی از کنار آن رد میشوند و نکته بسیار مهم آن استفاده از وسایل با کیفیته مناسب و رنگه به کار رفته در طراحی آن ویلا است ، برای تشخیص مناسب بودن این وسایل نیاز به یک کارشناس دارید که سایت زاویلا در این موارد به شما کمک میکنند. شما برای اینکه بتوانید با هربار رفتن به آن ویلا لذت کافی را ببرید ، باید در نظر بگیرید سبک و مدل ساخت ویلا به چه شکل است برای مثال ویلاهای دوبلکس ، استخردار ، فلت ، ویلا باغ و … . ویلاهای فلت نسبت به سبک های دیگر طرفداران کمتری دارد که این نوع ویلا به دلیل همکف بودن و سطح صاف آن است که طرفداران کمتری پیدا کرده است اما ویلاهای استخر دار در کردان به شدت خریدار دارد . ویلا باغ یا ویلا جنگلی به علت داشتن درختان زیاد و متراژ بیشتره حیاط به این نام شهرت گرفته. شما پیش از خرید میتوانید یکی از این نوع طراحی هارا انتخاب کنید که به شما انرژی و آرامش بیشتری میدهد.

 

ویلاهای شهرکی

در ویلاهای شهرکی چندین ویلا در کنار هم قرار گرفته و دارای نگهبان ۲۴ ساعته است که اغلب همانند مجتمع های تهران میتواند پر سر و صدا باشد اما به این منظور نیست که ویلاهای شهرکی مناسب خرید نیستند ! شما میتوانید در منطقه هایی ویلا شهرکی بخرید که ساکنین آرام دارد و از سکوت آن لذت کافی ببرید. اما اگر نمیخواهید در یک شهرک زندگی کنید ، ویلاهایی نیز به صورت مستقل نیز در کردان وجود دارد که با پرس و جو کردن از مشاورین میتوانید اینگونه ویلارا پیدا کنید. برای اطلاع از قیمت ویلا در کردان همین حالا وارد سایت زاویلا شوید.اگر تمایل داشتید از ویلاهای شهرکی دیدن کنید ما زعفرانیه را به شما پیشنهاد میکنیم. قیمت زمین در زعفرانیه کرج شاید نسبت به دیگر مناطق کمی بیشتر باشد اما ارزش زمین بسیار بالایی دارد.

آیا کردان برای سرمایه گذاری مناسب است؟

یکی از نگرانی های سرمایه گذاران همین است که آیا کردان مناسبه سرمایه گذاری است یا خیر . میتوان گفت نسبت به افزایش قیمت زمین در کردان که تا امروز همه را شگفت زده کرده ، بله برای سرمایه گذاری بسیار خوب و مناسب است. به روایتی اگر شما در ۲ یا ۳ سال پیش زمینی خریداری کرده بودید ، هم اکنون ارزش آن زمین چندین برابر شده بود پس هرچه زمان را از دست بدهید به ضرر شما است .

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با چندین نکته مهم در خصوص خرید ویلا در کردان آگاه سازیم تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید.نکاتی که گفته شد به شدت قابل توجه است و به سادگی از کنار آن نگذرید گاهی نکات خیلی کوچک موجب ضرر های چند میلیونی میشود . تیم زاویلا به صورت ۲۴ ساعته و از شنبه تا چهار شنبه در انتظار پاسخگویی به شما عزیزان است . مشاورین کار بلد ، با حوصله و دلسوز در این سایت مطمئنا به شما راجب خرید یا فروش کمک خواهند کرد .زاویلا در کنار شماست ….